Saturday, August 7, 2010

Bila Rauf bertemu Rizqi

Posted by rabiahroslan at 9:17 PM





Rizqi adalah adik Rabiah yang berumur 3 tahun (lahir tahun 2007)..so,Rauf ade bapak sedara yang boleh digelar abang..hehhehe..
Dulu masa Rauf blum dilahirkan,selalu Rabiah amik Rizqi wat g jalan2,tdo kat umah..tapi skang sejak Rauf ade,taklehlah nk melayan dia sgt..cian adik bongsuku..tapi takpe,dia ramai kakak n abang(kami ader 7 beradik n rabiah yg sulong)

kami panggil Rizqi"adik",sometimes "iki"..so bila Rauf dah ader,panggillah Rauf "adik"..kadang si Rizqi ni tertukar,bila kami panggil ADIK,dia lak yang menyahut n tertunggu tunggu..kelakar je..so,kami pun ajar Rizqi bahasa kan diri dia POKDIK n Rauf sebagai ADIK..hehhehe

nanti jadik kawan baik la diorg nie...

seronoknya diorg..so sweet,kan?

2 comments:

mommy icha on August 17, 2010 at 1:19 AM said...

GERAMNYA TENGOK DIA DUDUK2 MACAM TU!! (^_^)

IbuAimy on August 18, 2010 at 4:44 PM said...

salam....
bambam btol rauf..mkn ape dah ni?

Post a Comment

 

mychubbybabies Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise