Wednesday, May 18, 2011

Rauf si penjual buah

Posted by rabiahroslan at 10:49 AM

Sejak pandai berjalan...semua tempat dia nk pergi,TANPA ibu atau abah pimpin..alahai anak terunaku...berani sgt.Semua org pun dia tegur.SGT PERAMAH...
kejadian ni berlaku kat Carrefour Midvally..biasalah..MV mmg tempat kami membeli brg keperluan sbb dekat dengan rumah..pasni,kene ke IOI lah sbb akan berpindah ke Puchong Jaya.
sob,sob.....bye2 MV..hukhukhuk..

tgklah gelagat Rauf ..macam penjual buah..pandai lak dia nk menyusun buah2an ni..
Opppss...nak jatuh pulak buah..Ibu,tolong Rauf Plzzz...


Okey,yang besar kat atas,yang kecik kat bawah..ok tak?

Urghh..nak susun durin ni mencabar sket ni....nk kene susun ikut masak ke tidak...

0 comments:

Post a Comment

 

mychubbybabies Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise