Saturday, September 17, 2011

Wraps

Posted by rabiahroslan at 8:40 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera..sementara saya tengah bermood baaaikkk punyer n Rauf sedang tidur lena..so,saya ambik kesempatan utk menambah lagi cerita hidup saya..hehehehe

This time saya nk share tentang salah satu cara baby wearing selain ringsling n ssc yang sy sukai iaitu wrapping..im not too expert in baby wearing,but im wearing my baby..sememangnya bbywearing membantu sy dalam ketika saya memasak,bershopping n babywearing helps create bonding between me n Rauf

Saya tahu n mula menyukai wrap ni ketika menghadiri Gath babywearing pada Jan 2011..diorg ajar cara nk wrap..wrap ni mcm kain batik lepas tapi panjangnya ade sampai 4meter..mcm nk buat baju sepasang..so,i do try wrap by myself after berkali2 tgk cara2 nk wrap kat youtube...

n many thanks to Rozy yang sudi bg saya pinjam her wrap..hehehe..jenis wrap sy tak sgt.kene gali tapi sy tak gemar sgt sbb its not my passion yet..hehehhee

So,enjoy the action pics


Saya gunakan cara ruksack back carry....boleh tgk di youtube...ya..ni salah satu cara dia..

http://www.youtube.com/watch?v=zFLhddgIEIQ&feature=related

or
http://www.youtube.com/watch?v=q3EpWewlCV0&feature=related

0 comments:

Post a Comment

 

mychubbybabies Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise