Wednesday, May 23, 2012

Lonely...Empty heart

Posted by rabiahroslan at 6:02 PM

Sungguh..seminggu rauf takde kat umah sbb dok kat kampung ngan tok ma dan tok abah dia..aku rasa sungguh sunyi,,,encik suami lak,Syukur Alahmdulillah allah kurniakan rezeki yang lebih,sibuk...lagi lah daku merasa kesunyian tu..huhuhuhu..


tapi mlm ni dh nak ambik amirul rauf!!Alhamdulillah...syukur,Allah pertemukan daku dengan hari rabu bersamaan 23.05.2012 untuk pulang ke kelantan dan berjumpa dengan permata hati kami..

Seseungguhnya anak adalah anugerah Allah yang terhebat.yang paling sukar untuk didapati...betul tak?

Ibu and Abah love Rauf so much... tak sabar nak dapat anak ke 2 pulak..amin,InsyaAllah

0 comments:

Post a Comment

 

mychubbybabies Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise